Sunday, April 20, 2008

Yeah..PSM1 dah lepas..huhu..

Tags

hum..neway psm 1 dah lepas..pezem minggu lepas..so dengan kate lain..seminggu gak aku dok ilek..xwat pape..dok lepak2..tedo makan..makan tedo..xtau nak wat mende..mud nak std pon xde lagi..haish..aigoo2..camne la result sem ni..hadoii..

dah la carrymark xbape hebat..agak bungkuih gak la sem ni..camne ni ek..esok dah kene std..xleh main2 dah..kene teruskan perjuangan ini..sket je lg..
hum..tempat li pon xcarik lg..nak wat katne pon xtau..aku masih berkire2 lg nak wat katne..pikiran aku agak terganggu memikirkan tempat li..huhu...

hum..skrg baru ade mase nak update blog..dah lame aku menulis mende ni..dah lame aku tinggalkan..cian kat blog aku ni..die pon perlukan kasih sayang gak..huhu..xpe blog..ni aku dok update ko..pasni minggu exam..aku tinggalkan ko lak..wakakkakaa..ke camne kate blog kite..
haish..ape aku mepek ni..tensen tol la..xtau nak watpe..nak kua jalan2 xde kwn..huhu..kalo ade awek kat sini kan bes..leh jalan2 salu..huhu...

okes la..kat sini aku kepilkan beberapa screenshot psm aku..ni je aku sempat wat..2 module dah jalan..tinggal 1 moule je lg..tp mase pezen ari tu aku gunekan dummy..xpela..asal jalan suda..ke camne..huhu..okes la kwn2..nti ade mase aku tulis lg..nak edit page sket jap lg...yeah..yehaaa..





huhu..ni le hasil keje psm aku..yg dinama kan "Mobile Multimedia Log Book"..ade sape2 mau jd beta tester..huhu...

1 comments so far

assalamualaikum,
just nak ajak join group utem blogger, apa-apa pertanyaan dan nak tau sila ke

http://www.utem-bloggers.blogspot.com/