Monday, June 8, 2009

LA Hot Spring

Tags

salam sume..
huhuhuh..kebosanan idop di opis ari ni membuatkan aku tegar untuk mengupdet..walopon aku rasekan xde bende sgt nk tulis..tp xpela..aku tuliskan jua la untuk korg sume..huhuhu..berbalek pade cite balik kampong..bes woo..cam cuti2 mesia lak aku rase..maklum le..da lama xbalek kg..las balek mase raye aidilfitri bulan 10 thn lepas..hhiiihihii..cam dok obersea lak susah nak balek camtu..huhuhu..


meh nk cite skit..balek ari tu..aku g jenjalan kat LA hot spring..tu nama omputis..kalo nama melayu die..kolam air panas LA..berjarak lebih 60km dari umah aku..agak jauh sebenarnye tu..sebab umah aku area KB,kelate..so kolam air panas ni terletak kat area jertih,terengganu..
so...maknenye..aku suda melepasi garisan wilayah kelate..huhu.. perjalanan mengambil mase lebih kurang sejam..aku tiba kat sane dalam kol 11pg kot..lebih kurang le..terdapat banyak spesis manusia kat sane..


aku g ngn famili aku..tp aku xnaik sampai atas..malas..bek aku layan lepak kat bawah jek..isap2 rukak sebatam due..tgk2 awek..ade jugak awek2 yg menjeling kearah aku..namun usah dihiraukan mereka2 itu..aku tidak berminat pade mereka2 itu..aku sudah punye chenta hati ku..so..ku teruskan dengan activity isap rukak..bes dol lepak sane..maklom le..dalam utan..kompem le sejok jek..walopon nama kolam air panas..tp air jek panas..udara serta persekitaran kat sane sejok jek..usah dirisaukan pada kepanasan air itu..asal anda tidak masuk ke dalam kolam itu..nescaya anda tidak akan merasa panas...ekceli aku g ni sebab teman ayah aku..die ade saket lenguh2..sakit2 urat..maklom le..org tue..xleh nk dibandingkan dengan tenaga yg ade pada jejaka2 yg gagah perkasa mcm aku..tenaga yg berlipat kali ganda bagaikan harimau kumbang(ayat xleh blah)...wahahaha...so khasiat mandi kolam air panas ni aku xbape nk tau sgt le..tp menurut pade kata2 oram2 tue..die ckp bagos..membuka liang2 darah yg tersumbat tuk melancarkan peredaran darah...pastu menghilangkan lebguh2 pade badan..sebab orang2 yg berendam lam kolam tu ckp..air panas kat sini ade mineral mende tah..bagos tuk kulit dan proses dalaman dalam tubuh..tah le..aku pon xpaham..aku xberendam pon..


so..kepade sesiapa diluar sane yg mengalami masalah sendi2 dan lenguh2 badan..silelah berkunjung ke LA Hot Spring ini..anda pasti merasakan perbedaannya..pasal tiket..xde la mahal sgt..kat sane murah jek..kalo kat melake ni...ape..air panas gadek..sorg die bantai 3-4 hengget..kalo kat sane..1 kerete 2 hengget jek..xkesa la bape ramai..so kalo kereta leh masuk 20 org..so kos 2 hengget tu tuk 20 org le..tp ade ke kete yg leh masuk 20 org..xde kan..limit pon 5 je kan..huhuhuhu..melalot lak saye ni..ni ade sedikit sebanyak gambau..kalo nk tgk lebih2..g sdirik..aku xde kamera..gune tepon enset jek..maklom le oram meskin..huhuhu...

hum..takat ni jela kot..xde pape dah aku nk melalot..xpe..len kali aku updet lg ngn cite2 bes..hihiihi..tp cite2 aku mmg bes..kene peminat2 saye..jgn lupe nantikan updatean dari saya..okes..figghttttooo oooowh..

ok le...ni je kot
sekian..timaseh..

2 comments

bengong kan kalo satu kete naik 20 orang? hahahah awk ni memang org ganjil la =))

apsal saye sbg org tganu tak tahu ade LA hot spring ni? heee sbb jauh dari umah saye kot :p

ahahahaha..boleh ape naik 20 org..tp cam sardin le..
oh..awk xtau ke..dah awk xbejalan..huhuhu...