Tuesday, June 11, 2013

Jawatan Kosong Perbadanan Stadium Malaysia - Jun 2013

Tags

Jawatan Kosong Perbadanan Stadium Malaysia - Jun 2013

Perbadanan Stadium Malaysia sebuah bandan berkanun persekutuan yang megurus, mentadbir dan menyelenggar kompleks sukan negara mempelawa warganegara MALAYSIA BERKELAYAKAN memohon jawatan seperti berikut :-

1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT

2. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN)

3. JURUTEKNIK

Syarat-syarat umum 

  • Warganegara Malaysia dan calon-calon hendaklah berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.
  • Calon-calon hendaklah mendapat kepujian Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk ujian lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan bagi jawatan gred W17;atau lulus Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan bagi jawatan gred J17 dan F29.
  • Pegawai-pegawai yang memasuki perkhidmatan di atas adalah tertakluk kepada syarat-syarat skim perkhidmatan berkenaan yang sedang berkuatkuasa serta pindaan-pindaan yang dibuat ke atasnya dari masa ke semasa.
CARA MEMOHON 
  • Borang permohonan boleh didapati dari laman sesawang www.stadium.gov.my atau di CAWANGAN SUMBER MANUSIA,BAHAGIAN PENGURUSAN DAN KEWANGAN,PERBADANAN STADIUM MALAYSIA, Aras 1, Stadium Nasional, Kompleks Sukan Negara Bukit Jalil, 57700 Sri Petaling, Kuala Lumpur.
  • Semua Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan kad pengenalan, salinan sijil kelahiran, salinan sijil-sijil persekolahan, salinan kursus/aktiviti yang pernah disertai yang telah disahkan dan sekeping gambar berukuran pasport.
  • Permohonan dari pegawai sedang berkhidmat dalam perkhidmatan awam,badan berkanun,penguasa tempatan hendaklah dikemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing. Sila pastikan salinan kenyataan perkhidmatan dikemaskini/laporan penilaian prestasi tahunan terkini disertakan bersama.
  • Borang permohonan yang tidak lengkap akan ditolak. Pemohon-pemohon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga. Permohonan tuan/puan dianggap gagal sekiranya tidak mendapat sebarang jawapan/maklumbalas dari tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Borang yang telah lengkap hendaklah ditulis nama jawatan di sebelah kiri atas sampul surat dan dikirim kepada :- 

KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF
PERBADANAN STADIUM MALAYSIA
Aras 1, Stadium NasionalKompleks Sukan Negara Bukit Jalil
57700 Sri Petaling, Kuala Lumpur 
Sebarang pertanyaan sila hubungi Penolong Pengurus Sumber Manusia ditalian 03-8992 0803 

TARIKH TUTUP
Semua permohonan hendaklah sampai pada atau sebelum tarikh tutup permohonan pada 24 Jun 2013. Permohonan yang diterima selepas tarikh tutup tidak akan dilayan.