Thursday, September 4, 2008

k.F.c

Salam sume..dah lame aku xupdate blog ni..maklum la bulan pose..xde mase bro..keje kat opis pon banyak..dateline ari2..so keje kene wat la secepat mungkin..ni pon ade mase sket jek..ni kale ade mase ni..aku amik kesempatan tuk menulis ape periwtiwe penting yg belaku pade minggu lepas...
Hum, ropi n ada datang melaka minggu lepas..ropi datang malam sabtu..malam tu dapat la lepak2 ngn die sampai kol 4 pagi..jump pon ade,wak helmi pon ade..lepak2 same2..sembang itu ini..isu negara..isu dak2 umah..hahaha..so..malam tu xde pon aktiviti lain..just lepak2 kat pondok sampai kol 4 pagi..
Besoknye, aku kua jenjalan bersame mr ropi..muis n adadya..makan kfc..kfc yg baru tu..bes gak..huhu..thanks kepada adadya yg sudi belanjer..huhu.. ape tah nama kfc tu..."Spicy Crunch" ke ape..aku lupe la...hum..ni ade antara gamba2 yg aku sempat amik mase kat kfc..hihihi..okes kwn2..itu je kot aku nak cite..xde pape pon yg best minggu ni..

ropi tertido pas makan..huhuhu


muiz wat gaye macho..gamba bleh wat cari makan ni..


ada senyum ko gapo tau..pelik aku...

ropi n ada sedang minum air...


berat badan aku bertambah..ni sebab baru pas makan kot..kalo x kompem 50kg jek..huhu

2 comments

huhuhuhuhu......

asal tak ajk aku punn...

ada dOk dekat ngn umah ak jekk..

waaaaaaaaa~~~~

:P

lor..ajak mu wat mende?..ade pape sumbangan ke..ke ko nak lanje..kalo ko nak lanje..aku leh je ajak..nak lanje x?