Thursday, September 4, 2008

Motosikal ku..Ape dah jd...Abis duit aku..

Tags

halooooo....huhuh...3 hari lepas aku g repair moto..tukar cone kat handle..xnak kasi handle moto aku gelong..kalo x die punye gelong cam hanjeng..tensen aku nek moto..kalo nek slow jek..rase cam nak jatoh jek..so aku terpakse la mengorbankan duit aku sebanyak RM65 hengget...waa...65 hengget byk tu..time xde wit camni..rase cam 6500 jek..huhu...
so..skrg ni moto aku dah kembali ke paras normal..bole digunakan dengan baik..walopon maseh ade kekurangan..banyak gak la kene repair kalo pk nak repair sume..tp malas aku nak repair sume..ingat aku byk duit sgt ke..lain la kalo aku ade elaun (dengan nada mengharap), bole la aku repair sume..siap aku spray baru lagik...huhu...
skrg ni dah masuk 3 bulan aku li..elaun xdapat lg..kalo nak pk tensen..mmg la tensen..sebab dah xde duet..ptptn mmg xmampu la..dah abis dah..banyak bende kene setel...hum..one more thing..aku dah jual pc aku..ingat nak beli laptop..tp cam nampak gaye xterbeli gak ler..payment die nak bayau 2 kali..means sem ni ngn sem depan..aku jual dengan harga RM1300.00, xtau la ok ke x..tp aku rase dah ok kot..sebab pc aku mmg power punye..huhu...payment pc aku tu xrelease lg..tgu die masuk ptptn..harap2 ptptn masuk cepat le..sebab aku mmg memerlukan duit skrg..meskin boh...xdok duit dah ni...seking gilo...
ok la..aku stop sini jek dulu..kat sini aku lampirkan gambo moto aku..huhu..okes..wasalamm...


Moto aku sedang direpair..abis duit aku..hadoi..

2 comments

xpe mie..berkorban ape saje..moto kan bnyk kegunaannye..

yeah..tau xpe..tanpa moto..camne aku nak g li..btol x..demo moto..aku rela ape sajee...