Saturday, October 31, 2009

Sedikit penat lelah, banyak mata ganjarannya

Tags


samekom...

ni le sedikit hasil daripade penat lelah ku yang xseberapa selama sebulan..walopon aku kije xsampai sebulan...sebab aku lapor diri lambat..so gaji aku kene cut skit..bukan skit la..aku lapor diri 8hb...die cut 600++...hampes tol..sedih aku..dapat skit jek gaji..kalo x..dah berjoli sane sini dah aku..wahahhaa...



Ni gaji tuk bulan 9, gaji bln 10 akan masuk pade tgh2 bulan 11..gaji aku lambat 2minggu..xtau le nape..maybe die punye cara cani kot..tp xpela..nk wat cane..sape suh aku nk lapor diri lambat sgt..huhuhu..so tuk bulan ni aku saving skit jela..xleh nk saving 1k pon..dapat saving 500 jek..adeh..cane la nk kumpul duit nk wat kawin ni..penin pale aku pikir..

xpela..bulan depan aku bercite2 nk saving 1k..arap2 dapat le..tp cam mustahil lak..sewe umah 150 hengget, campo api dan air...50 hengget..bayau kete 450 hengget..bg mak aku 300 hengget..minyak kete 100 hengget..makan 300 hengget..berukband 70 hengget...prepaid tepon 50 hengget...adeh..cane ni..leh ke x ni eh..kalo xleh..kene cut kos makan le..kalo makan 100 hengget sebulan..cukup xeh..huhuhuh..hum..pape jela..nanti pandai2 le kene cut kos..kene wat freelance banyak2 le skit..

hum..ok la..xde pape dah nk bebel..nk g basuh pinggan jap..td aku masak sadin doo..sedak gile..pastu goreng telor dadar..huhuhu..tersedap sekali diabad ini..sedak sampai menjilat dinding..huhuuuhu...

ok..berjumpe lg dilain coretan yeah..

sekian..timaseh..

4 comments

gaya tulis ni mcm tahun depan nak kawen je??? uuuuuuuu....nak kawen ble ni bro fahmi?? ;)

ahaks...rahsieee...lalalalaala...

ermh nak saving camner mie..kos sara edop tggi bebenor lar nih!!niat menyimpan tuh murni dah tuh..tapi halangan die mayallah besar nak mampos!!