Friday, November 4, 2011

Nak balik kampong ke x?

Tags

( Jangan baca kalau anda xsuke)


well...
now masih kat opis...hujan agak lebat nampaknya..sampai aku matikan ekon jap...sejuk yang amat...dan sekarang masih berkira² nak balik kampong ke x?..yele...bukannya dekat...kelantan nung ha...aku plak kat JB...amik masa 12jam kot....paling awal pon 10 jam...entah le...

kalau dipikirkan balik...kalo aku balik esok (sabtu)...bertolak pagi..kompem sampai dah petang...pagi esok tu (ahad) dah raya....tung tang tung tang...esoknya (isnin) dan kene datang JB balik..selasa dah kije..aku bole ponteng lg..mintak ngn bos...die bg je..tp bini aku le plak..xkan die nk ponteng..mau ngamuk pengetua skola tu...rasa cam xberbaloi je nak balik...dah le kejap jer...tapi kalo xbalik sekarang..bile plak nk balik?...nk balik cuti skola bulan 12 nanti.. aku bukan ada cuti lama pon...ontah le...penin pale pikir jap...dah le gaji xmasuk lg ni..aiyak..encik boss...bile nk bg gaji ni...patot ari ni...

hurm..malas dah aku nk pikir..balik kije nanti diskas ngan bini le cane...kalo die nak balik...kite balik..kalo x...beraya kat johor le aku 3 beranak...huhuhu...ok ler...tu je tuk petang ni..sekian..timaseh...

2 comments

hehe dilema nampaknya saudara ni. xpe2, diskas elok2 laki bini ye. papepun semoga selamat ke destinasi yg dituju tak kira la johor ke kelantan ke mana2 ke.

aah..dalam dilema kejap...masa singkat sgt...