Saturday, July 21, 2012

Jawatan Kosong Di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia

Tags

IKLAN TAWARAN SEBAGAI FASILITATOR KURSUS KOKURIKULUM BERKREDIT UNIVERSITI PERTAHANAN NASIONAL MALAYSIA SEMESTER 1 SESI AKADEMIK 2012/2013


SYARAT-SYARAT LANTIKAN
1. Warganegara Malaysia.
2. Berumur tidak kurang dari 21 tahun.
3. Pelajar Institusi Pengajian Tinggi yang masih berada dalam pengajian (Ijazah dan kebawah) adalah tidak layak memohon.
4. Memiliki kelulusan akademik sekurang-kurangnya di peringkat Ijazah atau;
5. Memiliki Sijil Kejurulatihan yang dikeluarkan oleh badan-badan profesional (contohnya FAM, MSN, persatuan sukan dan persatuan lain yang diiktiraf) mengikut bidang kursus-kursus yang ditawarkan.
6. Keutamaan akan diberikan kepada calon yang berpengalaman dan berkebolehan mengendalikan kursus dan latihan, kemahiran berkomunikasi yang baik, memahami kaedah penilaian pelajar berdasarkan elemen Kemahiran Insaniah (KI), serta boleh memberi komitmen untuk mengendalikan kelas pada masa yang ditetapkan oleh pihak UPNM.
7. Diwajibkan menghadiri Bengkel Training of Trainers (TOT) yang akan diadakan oleh Unit Kokurikulum, Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni sebelum bermulanya sesi semester baharu.


Pemohon yang berminat diminta mengemukakan permohonan dengan menggunakan Borang Permohonan Fasilitator yang boleh dimuat turun di laman Web Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni UPNM atau datang terus ke Unit Kokurikulum, Bahagian Hal Ehwal Pelajar Dan Alumni, Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, Kem Sungai Besi, 57000 Kuala Lumpur.

Tarikh tutup permohonan jawatan ialah pada 31 Julai 2012. Permohonan yang lewat diterima tidak akan diproses.

Semua permohonan yang telah lengkap hendaklah dimajukan dialamat seperti berikut:

Unit Kokurikulum,
Bahagian Hal Ehwal Pelajar Dan Alumni,
Pejabat Timbalan Naib Canselor,
Hal Ehwal Pelajar & Alumni,
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia,
Kem Sungai Besi,
57000 Kuala Lumpur

Tarikh tutup permohonan jawatan ialah pada 31 Julai 2012