Monday, October 24, 2011

Contest | Pada Zaman Dahulu (Animasi Terbitan Lescopaque Production)

Tags

Tadi encik raffe msg aku dalam muka buku...then die ckp siri animasi pada zaman dahulu ade buat contest...so die suruh aku promotekan contest ni..kalo aku nak masuk pon bole gak..hihihi...sebelum kite join contest ni..kita kene la tau serba sedikit berkaitan siri animasi baru terbitan lescopaque production ni... nah kat bawah ni aku sertakan sinopsis serba sedikit berkaitan animasi pada zaman dahulu...
"Pada Zaman Dahulu (Once Upon A Time) is a 3d animated series that brings to life the Malaysian folk stories of a clever mousedeer, Sang Kancil and other jungle creatures. Their fantastic adventures are told by a grandfather to his city-based grandchildren. Aris and Ara are sent to live with their grandparents, Aki and Wan, in the village when their parents have to go overseas. Every day Aki would tell them stories about Sang Kancil to entertain as well as to impart wisdom and advice on how to become responsible individuals."

so..kepada sapa2 yang suka main2 kertas..suka lipat2 kertas...ni la contest yang paling sesuai untuk korang...peraduan main lipat2 kertas watak sang kancil..caranya senang sahaja..lipat2 kertas....amik gambar...then hantar ....pastu pemenang akan dipilih berdasarkan undian paling banyak dan gambar paling kreatif...dan hadiahnya...lumayan aku rasa...xtau lagi hadiah apa...
so..kepada sesiapa yang nk join contest ni... lawati laman muka buku ini