Monday, January 2, 2012

Tenkiu Encik Nuffnang, Update RM100.75

Tags

Hye semua, selamat tengahari..

Dah lama xmenulis, asik kopipes berita2 je skrg ni..ekceli banyak kije kat opis ni..so xde masa sangat nak update..so aku carik je berita2 bes2...aku paste..letak kredit..abis cite..now ade la masa sikit..skrg ni lunch hour aku..tapi malas nk kua makan plak..so lepak2 dalam opis jela..
dah lepak2, aku buka le akaun nuffnang, sekali cek, nah...dah sampai RM100 dah pon..Alhamdulillah, rezeki walopon sikit je..dulu aku asik pk..bile la nak dapat sampai RM 100 ni, tapi sekarang dah sampai dah...tapi aku xnak cash out lg ler..tunggu sampai riban2 la dulu..tapi entah bile nk sampai riban2 tah bagi blogger kecil kecilan seperti saya ini.. kalo blog saya hit 10k sehari xde hal le..ni average 100 org je masuk sehari...aiyak..

ok, itu saje untuk diceritakan pada kali ini, kalo ade cerita lain, saya update lagi, lambatnya raye cine, xsabar nak balik kampong..oh..lupe nk ucapkan selamat tahun baru 2012 kepada semua, semoga tahun ini anda akan lebih berjaya. sekian dulu dari saye.