Friday, December 2, 2011

Syukur, selesai semuanya !

Tags

Hye, now dah pukul 1.26 pagi...masih belum tidur...xngantok pulak dah...dan xtau nak buat ape..nk wat kije pulak rasa malas, so aku update blog jela..huhuhu...(update blog xmalas plak)... seperti tajuk di atas, syukur, selesai semuanya sudah, seronok sangat2..

Erk, sebenarnya bukan aku yang selesai mende bagai, ini adalah berkaitan dengan isteriku aka biniku..pagi tadi, die g test JPJ ujian memandu, dan syukur, berjaya nampaknya beliau..so aku tepakse amik cuti hafday sebab xde sape nk jaga anak..terpaksa la bawak anak sekali kat test ujian JPJ tu..cian kat anak aku..sampai tertidur..tapi nak wat camne..kalo xbawak die..nak tinggal kat sape..kalo aku stay kat umah ngn die..sape nk anta bini aku g test..tol x...so tepakse bawak die..
Dan, dengan kejayaan bini aku ni, selesaila sudah masalah utama yang kami sekeluarga hadapi. Lepas ni kalau ade dapat kije bes mane2...kompem aku g dah le.. dulu aku xg sebab susah nk tinggal anak bini, dan major problem bini aku ni xtau drive.. so now, dia dah pandai dan kalo aku dapat kije jauh pon, xde la aku risau sangat nk tinggalkan die ngan anak untuk sementara waktu..

Dengan ini, tahniah kepada beliau, setelah hampir 2 bulan belaja drive,ahahaa..akhirnya beliau berjaya, walopon die bgtau JPJ tadi agak kerek dan cerek, tapi xpela...biaq pi kat diala dia nk kerek ke, cerek ke, cirit ka..asal kita dah lulus sudah...oklah, sekian saja dari saya...bye..

2 comments

tahniah buat abg mie sekeluarga =)

ahahaha...tahniah xtahan tu..mcm dapat 10A spm plok...ahahaha